Vrije tijd

6 april 2019 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Vrije tijd, of naja vrij, eigenlijk ben je nog steeds bezig. Maar dat is niet erg, want het zijn allemaal leuke dingen. Zo heb ik een avond met een groep naar de zonsondergang gekeken op het strand, wat echt drie seconden lopen is van hier, met de Tafelberg als uitzicht. We zaten op een rots met een muziekje en een roze lucht als achtergrond. Het was echt heel erg mooi. Ook zijn we met een groepje meiden een ‘very’ long island gaan drinken in News Café. Gisteren ben ik met Kristie, Anne en Ida naar Canal Walk geweest, dit is een heel grote en chique mall in Kaapstad. We waren lekker aan het winkelen totdat iemand in de groepsapp zei dat het eten klaar stond, dus we moesten weer snel terug racen. Het was een gezellige middag. Ik had ook nog lekker geluncht in News Café met Ida. Ze had een foto van me gemaakt, maar toen ik die zag moest ik zo hard lachen. Want ik heb echt een moe hoofd op die foto hahah. Het is namelijk zo dat je heel veel doet op een dag en best weinig slaapt. Maar dat is het helemaal waard. Gister avond zijn we ook nog uitgeweest in Thursty’s en hebben we genoten van de twee voor één actie hahah. Vandaag ben ik naar Bo-Kaap geweest, de straat met gekleurde huisjes. Je wordt helemaal vrolijk van die straat. We hebben daar wat gelopen en leuke fotootjes gemaakt. Daarna zijn we naar wat winkeltjes geweest in Long-en Kloofstreet en zijn we daarna verder gegaan naar de mall in VA waterfront. We gingen eerst opzoek naar een leuk eettentje waar je lekker buiten kon zitten. Toen kwamen we een leuk restaurantje tegen waar je uitzicht had op de zee. Het eten was echt zo lekker, maar wel heel veel. De obers waren heel vriendelijk, dus die hadden we flink wat fooi gegeven. Daarna zijn we door gaan winkelen en kwam ik leuke oorbelletjes tegen met het continent van Afrika. Nog even snel een ijsje gegeten buiten en daarna zijn we weer richting Dunbar gereden. Nu zit ik lekker in het zonnetje, want het is heel warm vandaag. Morgen wordt het nog warmer en gaan we lekker op het strand zonnen en daarna tijdens zonsondergang Lion’s Head beklimmen. Ik kijk er al de hele week naar uit. Nu maar hopen dat ik het red, want het blijkt best zwaar te zijn haha. Maandag hebben we een soort van vergadering over de taken die verdeeld worden en misschien nog surfles en daarna begint de week weer vol projecten. De tijd vliegt voorbij, maar ik heb het heel erg naar me zin, min de weinige slaap uurtjes dan haha!

Liefs Di

1. Ambie:
    6 april 2019
    Ahhh Di het ziet er weer zooo leuk uit!! Ik ben nu al jaloers op hoe lekker bruin je terug gaat komen. Ik ben heel erg benieuwd naar je verhaal over de Lion's Head.
  2. Babs:
    6 april 2019
    Fijn dat je zo enorm geniet! Je eerste week zit er alweer op. De tijd gaat snel maar dit is denk ik zomaar het begin van veel meer mooie reizen! Veel plezier morgen, geniet!
  3. Ronald:
    6 april 2019
    Geweldig Dilara! Lees je verhalen vol bewondering. De tijd vliegt inderdaad voorbij... maar hier ook hoor 😉. Uitrusten kan je wel weer als je thuis bent. Heel veel plezier morgen! 😊
  4. Opa en Oma:
    6 april 2019
    Je voelt je moe maar de hulp die je geeft , brengt toch ook veel voldoening bij je. Petje af voor alles wat je daar doet. Je foto,s zien er mooi uit. Geniet van je "vrije weekend". Dikke kus.
  5. Mettie:
    7 april 2019
    Wat een heeeerlijke kleurrijke en vrolijke foto's. Op je slaperige koppie na dan hahaha. Ziet er allemaal super goed en jaloersmakend uit. Veeel succes met het beklimmen! Xx
  6. Melissa:
    8 april 2019
    Aah super leuke foto's en verhalen! super goed wat je daar allemaal doet, kusjes Melis